fredag 25. februar 2011

Now panic and freak out!

Jeg handler ikke mye på nett, men etter at jeg oppdaget Threadless for noen år siden, handler jeg ALLE t-skjortene mine der. God kvalitet og mange fine farger å velge i, og ikke minst veldig mange morsomme motiv! Nå er tre nye t-skjorter på vei til meg. (Jeg betalte den nette sum av 39 dollar / 219 kr innkludert porto!) Blant annet denne som jeg har tenkt å bruke når jeg blogger. Erfarne interiørbloggere vet nok hva denne parodien sikter til! Togduan? Hehe!


Her er et par andre favorittmotiv fra klesskapet mitt.


Denne heter Runnin` Rhino. Perfekt for trening!


Denne heter Infameous Mishaps Throughout History og er et svært passende for jobbantrekk for en kulturminneforvalter syns jeg!

3 kommentarer:

  1. Oh my God, Runnin` Rhino, jeg ELSKER den, det kuleste og søteste EVER!

    SvarSlett
  2. Takk for supert tips, helt i min gate. Har et par artigere fra norske probat, også morsomme.
    Den øverste der fniste jeg gjenkjennende til.

    SvarSlett
  3. Herlige!

    Og her har du en award: http://solrosa-solrosa.blogspot.com/2011/02/stylish.html

    Håper du får en fin kveld og søndag!

    SvarSlett