fredag 2. juli 2010

En herre med bart

Si meg er du litt pedantisk
Eller nøktern, tørr og grei
Eller kanskje litt romantisk 
Og litt svermerisk som jeg

Jeg håper at jeg får møte
En herre med bart, en herre med bart
Men ikke av de lyse bløte
Den må være stiv og svart

Ja, vil De tro meg
At herrer med bart, ja herrer med bart
De virker mere modne på meg
De andre er bare kart

For som regel kan
En skjeggløs mann
Trygt betegnes som en mammadalt
Og et skjeggløst kyss
Å fyss å fyss
Det er omtrent som egg foruten salt

Nei tusen takk må jeg be om
En herre med svart og stikkende bart
Og herved får De nu beskjed om
Å skaffe Dem bart i en fart



2 kommentarer:

  1. nydeli!!!!!! har åsså katt:)

    SvarSlett
  2. It's impressive that you are getting ideas from this post as well as from our argument made at this place.
    My page: best cures for insomnia

    SvarSlett