fredag 12. november 2010

Min ønskeliste!

I gårsdagens innlegg nevnte jeg at jeg har laget en illustrert ønskeliste på facebookprofilen min, og det er kjempepraktisk!, for de fleste som kunne tenke seg å gi meg en gave,er jo naturlig nok mine venner på Facebook. På listen min står det mye forskjellig i ulike prisklasser, men her er det som står "øverst".

En kremhvit Kitchenaid kjøkkenmaskin!

 Digitalt speilreflekskamera

Stavmixer


  Hvit Vipp pedalbøtte


Rådyrknagg fra  Dear Deer

 Mummi-kopper


Mye av dette er jo ganske dyrt, så planen er å ønske seg penger, så jeg kan kjøpe meg det jeg ønsker meg mest, nemlig en Kitchenaid! :-)

1 kommentar:

  1. Mange fine ting på ønske listen din i år. veldig koselig at du meldte deg på Giveawayen på bloggen min. 2 lodd til deg og ønsker deg lykke til.

    SvarSlett