lørdag 11. september 2010

Loppislykke!

Var på to loppemarked i dag, og fikk med meg noen godbiter hjem. Mest fornøyd er jeg med å få tre sorte designskåler fra Bruka for 50 kr til sammen!! :-)





Herlig 70-tallsretro; mosegrønn sitruspresse i hardplastikk montert på en liten mugge som samler opp saften, gjennomsiktig plastikkboks med brune blomster, liten knallgul keramikkmugge og serveringsbrett i metall med Carlsberg-logo.


Kaffeboks fra Kjeldsberg, med Trondheims-motiv. I like a lot! Fikk også med meg en liten lysestake, julekakeboks og norgesglass, men gidder ikke legge ut bilder av alt..



Denne er vel ikke helt min stil, i den grad jeg har noen stil, men tror mamma vil like den. Første vers av Per Sivles "Den fyrste song" passer jo bra til mamma-gave!

Den fyrste song eg høyra fekk,
var mor sin song ved vogga.
Dei mjuke ord til hjarta gjekk,
dei kunne gråten stogga. 


2 kommentarer:

  1. Såg det var loppis ved city syd i helga, men klarte desverre ikke å lure mannen til å stoppe etter at jeg først hadde lurt han til å stoppe på IKEA...

    SvarSlett
  2. Jepp, det var blant annet der jeg var, på Rosten skole :-)

    SvarSlett