tirsdag 28. september 2010

Andre boller?

Kom over disse søte, gamle krukkene for hvetemel, sukker, rosiner og potetmel på magasinet i dag, og ble inspirert! Jeg burde komme mer i kontakt med min indre husmor og bake mer! Hjemmebakte boller og brød er jo nyyyydelig!

Baking blir det sjelden tid til er jeg redd.. Det er litt tidkrevende, og mye styr og kliss syns jeg. Dessuten må jeg elte for hånd, og det er slitsomt, og blir sjelden bra.. Men innbiller meg at jeg hadde bakt mye mer om jeg hadde en LEKKER kjøkkenmaskin fra KitchenAid! Får prøve å ønske meg en sånn til jul kanskje, eller skulle man bare ta saken i egne hender og fleske til..?! Hvis jeg bare kunne bestemme meg for hvilken farge jeg liker best.. Hmmm..









Tror kanskje kremhvit er min favoritt..

4 kommentarer:

  1. Hei på dæi!
    Så søte krukker du kom over da:)
    Trur helt klart det e mye enklere å bake med en kjøkkenmaskin ja. Og iallefall med en så fin en. Vi har bare vanlig kenwood, og e enkelt å elte i den. Men sikert myyye letter med en lækker fargefin kjøkkenmaskin;)
    Ha en fin kveld
    klæm

    SvarSlett
  2. Synes den kremhvite er finest jeg :-)

    Men har desverre ingen unnskyldning for å kjøpe en, ettersom Kenwooden kommer til å gå i mange mange år enda.... sukk!!!!

    SvarSlett
  3. Nydelige krukker..enig med deg at den kremhvite er den fineste..ha en flott torsdag!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Fiiine krukker! Skjønner du vakler litt mellom fargene, for de var fine alle sammen. Tenk å hatt en av hver til dagens humør. ;)

    Takk for at du ville være med på den lille give awayen min. Du glemte å fortelle en ting som gjør deg glad, men du gjorde det jo strengt tatt her i dette innlegget. To lodd er satt opp, og tvi tvi. :)

    Hei og hopp fra Huldrelevenet :)

    SvarSlett