tirsdag 8. juni 2010

Lodne-løspastiller-problemet er løst!

Jeg innrømmer glatt at jeg hører til det slaget som aldri har orden i veska. Sammenlagt har jeg nok brukt mange uker av livet mitt til å rote i veksa, eller "det sorte hullet" som jeg kaller den. I tillegg er jeg avhengig av sukkerfrie pastiller i alle varianter, og siden de færreste pastilleskelukkingsmekanismer tåler behandlingen de får i min veske, finner jeg stadig lodne, klissete løspastiller nederst i vesken eller festet til lommeboken, telefonen osv. Nå har jeg funnet løsningen! Da jeg var liten gikk Farmor alltid med verdens søteste mini-tupperwareboks i vesken, full av gammeldags Dent med lakrissmak, og nå 25 år senere har jeg endelig tatt lærdom av henne. Da jeg fikk denne superkule lille retropungen i plastikk med glidlås fra søstra mi i bursdagsgave i vår, gikk det ikke lang tid før jeg kom på hva jeg skulle bruke den til: Pastillpung!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar