mandag 11. april 2011

Takk..

..kjære Mr. Kvistad i VG for at du tenkte akkurat det samme som meg da du leste denne surrealistiske saken, formulerte dine meninger så vakkert og smekka den inn på side 3 i VG i dag! (Ja, jeg måtte bla meg tilbake til  forsiden for å konstatere at det faktisk var VG jeg satt med i handa!) Jeg blir med å spleiser på den bløtkaka! Dønn!

Og takk til Herr Samson Katt som satte sitt Godkjent-stempel på kommentaren, i tomatsaus riktig nok, men det holder for meg. Great minds think alike!






































1 kommentar:

  1. Takk selv, Ms Hilde, for dem orda.
    Mer om kulturminnevernet på s 2 og 3 i dagens VG (13.april).
    Du finner også artikler om temaet på bloggen min, og den finner du her:
    http://yngvekvistad.vgb.no
    Beste hilsen
    Yngve K.

    SvarSlett