tirsdag 16. august 2011

Jeg lever!

Nå er det plutselig mange uker siden siste blogginnlegg fra meg, så jeg stikker innom for å si at jeg lever og har det bra! ;-) Sommeren er snart unnagjort, og den har bestått av jobbing for min del. Jeg er godt i gang med den nye jobben som prosjektmedarbeider på Norsk rettsmuseum i Trondheim, og siden det har vært ferietid for de andre ansatte ved museet, har mye av tiden gått med til å sitte alene på cella og klekke ut utstillingsideer. - Ja, kontoret mitt er faktisk en tidligere fengselscelle med gitter foran vinduet og kikkehull i døra! Museumsbygningen er nemlig et gammelt fengsel fra 1800-tallet, som tidligere blant annet har fungert som kriminalasyl, altså fengsel for sinnsyke kriminelle.. Av den grunn er arbeidsplassen min et av de mest hjemsøkte bygninger i Trondheim, men jeg er ikke skvetten av meg! Jobben min går nå ut på å produsere en prosjektbeskrivelse for en ny utstilling ved museet, som vi har kalt Galskapens fengsel. Spennende!



Det har altså vært mest jobbing for meg, men fikk da klemt inn en ukes ferie på Kreta også. Det ble noen nydelige dager med sol, bading, deilig mat og avslapping på stranda med min kjære. Herlig å kunne nyte sol og varme etter en nokså typisk vekslende trøndersommer!

4 kommentarer:

  1. Så spennende med ny jobb og med nye utfordringer...

    Håper du får tid til å ta deg litt ferie du også...

    Her er vi inne i siste ferieuken og nyter den max...

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så spennende den nye jobben høres ut!!
    Men godt du fikk litt ferie innimellom all jobbinga på cella også (noe som forøvrig høres ut som en utrolig spennende kontorplass da!)
    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  3. Spennende med ny utstilling i fengselet:) Jeg kommer!!!!!!

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Hei Hilde!!

    Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til:)

    Ha en fin ny uke på ny jobb:)

    Klem Linda;)

    SvarSlett