lørdag 27. august 2011

Frue i fem år og en dag




I går feiret jeg og min kjære fem år som mann og kone. Vi har egentlig bare en fast tradisjon på bryllupsdagen vår, og det er at vi tenner bryllupslyset vårt, som ble tent første gang under lysseremonien på bryllupsfesten. Ellers så pleier det å vanke noen små gaver, en blomsterkvast og litt god mat og drikke. Og masse kos selvfølgelig. I går var det faktisk Samson som stod for det meste av kosen. Han er diplomatisk anlagt og deler ut like deler kos til både mor og far.








5 kommentarer:

  1. Så søtt et innlegg! Gratulerer!!

    Jeg er av de som glemmer helt av den store dagen og blir like overrasket hvert år når mamma ringer meg og ønsker oss gratulerer med dagen! Skal bli flinkere til neste år... Oi, da er vi sannlig gift i 15 år! Tar tipset om champagne og roser og noterer hjerte ved 28. juni:-)

    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  2. Nydelig innlegg. Håper det ligger mange og gode år foran dere.

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bryllupsdagen:)
    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vel overstått feiring ! Et vakkert par :)Tusen takk for at du vil være med på min GA, og at du vil følge meg :)

    Hilsen Janne

    SvarSlett
  5. Så vakkert innlegg! Også såå koselige bilder. sitter her og smiler!

    Gratulerer med 5 årsdagen :)

    Så koselig at dul deltar på Giwe away hos meg.

    Fabelaktig start på uken!
    Jeg og hunden er straks på vei ut i øsende regnvær og skal nyte høsten.
    Maiaklem

    SvarSlett