tirsdag 12. april 2011

Sukkersjokk!

Søtt, søtt søtt! Jeg har funnet ut at Lovehearts er god motivasjon under foredragsskriving!


Ferske jordbær i butikken resulterte i fredagskos i form av supersøte muffins, og verdens beste lørdagsfrokost, varme rundstykker med brie, seranoskine, honningmelon og jordbær! Anbefales på det sterkeste, selv om egyptiske jordbær i april ikke er helt det samme som norske jordbær i juli.. 






Noen bloggere legger ut bilder av interiører som er så duse og hvite og blondete og rosa og fluffy, at jeg av og til lurer på om det bor menn i de hjemmene i det hele tatt, eller om de bare har meldt seg fullstendig ut og kapitulert. Selv om dette bildet av fredagsbordet ikke tyder på det,  prøøøver vi å holde en viss balanse her hos oss i Rådyrveien 14, siden vi tross alt er er både en dame og en MANN som bor her (+ katta da, som strengt tatt er en mann, selv om han er kastrert!) 

Og til slutt et par søtnoser jeg har hengt med i det siste. De er virkelig sukkertøy for sjelen..



5 kommentarer:

  1. Love hearts er deilig gotteri, synes jeg:) Også har de fine farger og artige ord:)
    Det er vel sånn at noen menn bryr seg om interiør og noen ikke, det er jo likedan som for oss jenter det:)
    Nydelig søte babyer:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Love lovehheart..*smile*det er liksom noe nostalgisk over dem også for meg-så jeg blir alltid i godt humør av dem!

    ..og jeg kjenner faktisk vann i munnen av dette innlegget...nam nam..muffins med jordbær, og serranoskinke, brie...å! nam nam*blunkesmil*

    Ønsker deg en flott kveld videre!

    SvarSlett
  3. Nam nam, de muffinsene så veldig gode ut! :)
    De mannfolka er det så forskjellig med, noen bryr seg andre ikke. Her i huset er det jeg som styrer og ordner, men hn har en stemme i det som skal inn også.. Vi bor her begge to og ungene selvfølgelig :)

    Når jeg har vært på boots, har jeg tenkt på å kjøpe body butteret, men har bare aldri blitt.. Tror kanskje det blir til at jeg gjør det alikavel :)
    Er litt greit å ha noen freshe legger å vise frem, nå som våren kommer.. *knis*

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Drops med tekst var storveis greier da jeg vokste opp.

    Flotte og sommeraktige bilder du har tatt. En fryd for øyet.

    Klem

    SvarSlett