lørdag 19. mars 2011

Trekning av giveaway!

Hæppi børtej tu miiii! No e æ pinadø mellom 30 og 40! Og dette bildet er allerede fem år gammelt! Grøss..


I anledning dagen har jeg fortatt trekningen av min lille giveaway. Hele 62 lodd ble tatt, og vinnerne ble:

Guri med bloggen Livet i fjøset og Beate MB!

Jeg bestemte meg også for å gjøre litt stas på følgerne mine, og trakk en ekstra liten følgerpremie. Vinneren, og dagens æresfølger er: Thora Walle!

Gratulerer til dere alle tre, og takk til dere alle for at dere ble med på giveawayen! Velkommen til alle nye følgere, jeg håper dere vil trives her i Rådyrveien 14! :-)

Og dere tre som vant; vær snille å send meg postadressene deres på mail, så jeg kan få sendt dere pakkene!


9 kommentarer:

  1. Så koselig! Tusen takk! For en koselig overraskelse på lørdags morgen! :o)
    Iler inn på Hotmail og sender deg en e-post med en gang!
    Gratulerer til de andre to heldige vinnerne også!

    Hilsen Beate M B

    SvarSlett
  2. gratulerer så mye med dagen!!!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen :-))) Tusen takk for at jeg vant, veldig koselig og jeg gleder meg virkelig til å følge bloggen din videre. Klem fra Thora.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen og gratulerer til vinnerne.

    Kan du måle hvor langt du vil ha smykket fra der anhenget begynner og rundt? Kom plutselig på at jeg måtte sjekke dette før jeg sender smykket.

    Ha en super dag.

    Klem

    SvarSlett
  5. Grattis til de heldige vinnerne og kjempegrattis med 30årsdagen!!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen som var og gratulerer til vinnerne :) Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med gårdagen! :)

    SvarSlett
  8. Så fin blogg du har!
    Gratulerer med dagen som var :)

    skal følge bloggen din videre.

    SvarSlett