mandag 7. februar 2011

Vårfornemmelser, helg og prinsessebesøk

Våren er kommet til Rådyrveien 14! Utendørs er det fortsatt svært lite som tyder på vår, annet enn litt lysere morgener, noen solglimt og litt fuglekvitter i ny og ne, men inne har vårblomstene og vårprinsessene blomstret om kapp denne helga!



Niesa vår lå over, og ønsket seg blåbærsmoothie til frokost. Noe som resulterte i kledelig, lilla bart og "unibrow"..


Ei anna lita snuppe kom også på besøk med sine foreldre, så da ble det aking, Wii, lunsj og ikke minst varm sjokolade med krem i Mummi-koppen.


5 Primula for 100 kr på Plantasjen på fredag.. Kunne ikke dy meg! Og så ble det tulipaner til helgen også.. Rååååsa må vite!



Og når prinsessene dro hjem og onkel dro på byen, kunne tante synke ned i sofaen med noe søtt...

..noe mykt...


..og noe veldig, veldig godt, nemlig enda mer varm sjokolade med krem i min nye Ink termokopp fra Menu. Super gave fra minsteprinsessas foreldre! Denne serien er inspirert av vintage tattiser, og er superkul! (Heller på koppen, enn på kroppen, sier jeg bare!) Dette er Faith. Vi fikk også Hope, så nå må jeg ønske meg Love og Luck til bursdagen min tror jeg!



Koppene er designet av Pernille Vea og Alexander Hasnaoui holder seg behagelig kjølige utenpå samme hvor hett innholdet er. De selges blant annet på  Kitch´n og Jernia. 

3 kommentarer:

  1. Gode fine vårfornemmelser! Flott blogg du har, hit kommer jeg gjerne igjen :D Gleder meg til å gølge med deg videre.

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  2. herlig med blomster og besøk, Hilde:)Fine kopper fra Menu, varm sjokolade med krem er nydelig:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. nydelige blomster i herlige vårfarger.

    Klem

    SvarSlett